Versie 7.0.1

In de webshop kunt u gebruik maken van 3 tags voor product eigenschappen. In de lijst met producten kon hier al op gefilterd worden, maar nu zijn de tags ook direct zichtbaar te maken onder elk product.

Standaard staat dit uit, maar met de online stylesheet editor kunnen de velden zichtbaar gemaakt worden.
In de productlijst van de webshop hebben we nu ook per product een bestelbutton geplaatst. Het is hiermee mogelijk om een product direct in het winkelmandje te plaatsen zonder hiervoor de detailpagina van het product te bezoeken.

Standaard is deze bestelknop onzichtbaar, maar via het online stylesheet systeem is deze zichtbaar te maken.
De module Portal is geschikt voor bedrijven die werken met wederverkopers, resellers, agenten, winkels of (ophaal)locaties. Wij noemen dit voor het gemak resellers.

Met de module kunnen weborders worden gekoppeld aan een reseller.

We hebben deze module uitgebreid met reseller producten waardoor u het assortiment kunt bepalen. Per reseller is het mogelijk om producten te koppelen.

Door te bepalen welke producten kunnen worden gekocht of gehuurd bij een bepaalde reseller kan deze informatie worden gebruikt in het bestelproces. In volgende versies wordt dit doorontwikkeld. Bijvoorbeeld de speciale reseller pagina met informatie en producten van de reseller. Ook de productlijst wordt zo aangepast dat je na keuze van de reseller alleen nog de producten van die reseller kan bestellen en in het winkelmandje wordt dit allemaal gecontroleerd.

We houden u op de hoogte.
Als een product een actieprijs heeft en u gebruikt in het winkelmandje of in de weborder of factuur een couponcode dan wordt de korting voortaan niet meer berekend over artikelen met een actieprijs. Dit omdat actieprijzen vaak niet gecombineerd kunnen worden met couponacties.

Vooralsnog is dit niet aanpasbaar, mogelijk dat we in de toekomst het couponsysteem uitbreiden zodat u per couponcode kan bepalen of de korting ook geldt op artikelen met een actieprijs.
De Raspberry Pi 3 is verkrijgbaar met een 7inch touchscreen. Speciaal hiervoor zijn we gestart met het ontwikkelen van een Suite MKB & Dossier online dashboard. Het staat nog in de kinderschoenen, maar het idee is een dashboard met daarop alle lopende zaken zoals openstaande orders, ingeplande medewerkers en openstaande facturen.

Met het dashboard heeft u als manager of directeur in
Framework / 4274
- jQuery update naar versie 1.12.3
- jQuery UI update naar versie 1.11.4
- Aparte jQuery UI gemaakt voor in de App, versie 1.11.4 met ondersteuning voor datapicker en autocomplete
- Alle jQuery themes geupdate, standaard is Smoothness
In het Net-Book cms systeem is het mogelijk pagina's te beveiligen zodat deze alleen voor ingelogde relaties zichtbaar is. De Zopim chat functie is niet nodig als deze pagina's worden bezocht, vanaf nu wordt deze niet weergegeven op beveiligde pagina's. Op gewone pagina's blijft de chat zichtbaar zoals u gewend bent.
In de App kunt u zoeken op bijvoorbeeld contactpersonen, veel gebruikte contactpersonen kunt u vanaf nu markeren als Favoriet zodat deze automatisch in uw zoekscherm komen. Hierdoor kunt u sneller naar deze contactpersoon toe gaan.

Hetzelfde systeem is toepasbaar op alle modules, in eerste instantie hebben we ervoor gekozen dit alleen bij de contactpersonen, verkooporders en activa te doen. Andere gegevens zoals een transportorder of activiteit zijn meer datum gebonden en worden op het zoekscherm getoond op de geselecteerde dag.
In de nieuwste versie van de Suite MKB App is het mogelijk om verkooporders aan te maken en te bewerken. Vanuit de contactenlijst kiest u een klant, vervolgens opent u de verkooporders van de klant. Vanaf dit scherm kunt u een bestaande verkooporder wijzigen (productregels toevoegen of aantallen aanpassen) of een nieuwe verkooporder aanmaken.

Een verkooporder in de App bestaat uit een header (klant, referentie, onderwerp en datum) met daaronder groepen en in die groepen zitten producten met aantallen.

Als u gebruik maakt van de activa module dan is het mogelijk om objecten bij de klant (bijvoorbeeld een machine of iets wat u heeft geleverd of onderhoud) te koppelen aan de verkooporder op groepsniveau. Onder die groep kunt u dan de verbruikte producten registreren en de gewerkte uren (icm de module Activiteiten).

Met deze nieuwe optie in de App heeft u onderweg alles bij de hand en kunt u orders direct boeken en op kantoor verder afronden.

Uw medewerkers die de orders uitvoeren kunnen direct hun gebruikte materialen & hun uren invoeren en zo hun werkorders afronden zodat deze dezelfde dag nog gefactureerd kunnen worden.
Met de Suite MKB App heeft u alle verkooporders en activa van uw klanten altijd bij de hand. Bij activa moet u denken aan objecten zoals een machine, apparaat of zelfs gebouw wat u heeft geleverd of in onderhoud genomen.

Vervolgens levert u diensten op dit object, zoals plaatsing, reparatie of onderhoud. Hiervoor gebruikt u materialen en uren.

Wij hebben het ideale systeem hiervoor ontwikkeld. Dit is een combinatie van de modules Relatiebeheer, Verkooporders, Activa, Product en Activiteiten. Al deze modules zijn beschikbaar in onze Suite MKB App en werken optimaal samen met de Suite MKB ERP oplossing van Become-IT.

Hiermee kunt u onderweg verkooporders aanmaken en bewerken gekoppeld aan een klant, activ(a)um en medewerker(s). De planning en registratie gaat volledig digitaal waardoor de facturatie direct na het afsluiten van de werkbon (verkooporder) kan gebeuren.

Lees meer over de App en alle mogelijkheden op de site en neem gerust contact op met Become-IT voor de mogelijkheden in uw bedrijf.